Centrum Klienta   +48 33 816 92 42



Procedura uzyskania nowych danych do logowania (starych danych do logowania nie można wykorzystać!):
  • Czy są tu Państwo po raz pierwszy? Prosimy spróbować zalogować się za pomocą e-maila i hasła z poprzedniego shopu B2B albo wygenerować nowe hasło wypełniając e-mail w części „Zapomniałem hasło“. Zalecenia do uzyskania hasła otrzymają Państwo w czasie do 5 minut na swój e-mail.
  • Przy wprowadzeniu e-maila w polu „Zapomniałem hasło“ pojawi się komunikat „Nie został znaleziony żaden użytkownik.“ Nie mamy Państwa adresu e-mailowego w ewidencji. Prosimy skontaktować się z nami na +48 33 816 92 42, b2b@emos.pl.
  • Po ustawieniu hasła nie otrzymali Państwo żadnego e-maila? Prosimy sprawdzić w katalogu SPAM, KOSZ, itp.
  • Czy w tych katalogach nie było żadnego e-maila? Prosimy skontaktować się z nami na +48 33 816 92 42, b2b@emos.pl.
  • Czy mają już Państwo ustawione nowe hasło? Prosimy wprowadzić swój e-mail i hasło oraz zalogować się.
  • Nie zgadza się Państwu adres do dostawy albo dane kontaktowe? Prosimy skontaktować się z nami na +48 33 816 92 42, b2b@emos.pl.

Skontaktuj się z naszym przedstawicielem handlowym w kraju.

0 produkty do porównania Porównaj produkty

Pytanie do technika




Zamów później

Po kliknięciu na poniższy link wyświetli się zawartość koszyka.

shop.emos.pl/koszyk

Chcesz wysłać ten link na swój adres e-mail?

1 Sztuk